Followers

12 November 2017

Pengalaman Manis bersama Shaklee


Assalamualaikum dan selamat sejahtera.



Tahun nie dah masuk tahun ke-5 berkenalan, bercinta dan bersama Shaklee. 




shaklee-different-perbezaan-shaklee


Detik perkenalan bermula masa saya tercari-cari macam mana nak banyakkan susu. Maklumlah, waktu tu baru lepas melahirkan anak sulung saya. Jadi masih kurang ilmu penyusuan nie. Happy sangat sebenarnya dapat kenal dengan Shaklee. Banyak yang saya belajar.









Dalam 5 tahun bersama Shaklee, memang banyak pengalaman manis. 





Dalam banyak-banyak yang manis tu saya suka nak share 2 cerita nie. Nak tau ke?hehehe



Cerita nie juga saya pernah kongsikan dalam 



Cerita nie jadi antara pengalaman manis bila saya dapat bantu customer saya atasi sembelit masa berpantang. Bayangkan masa dia whatsapp saya dia dah 4 hari sembelit. Tunggu barang sampai hampir seminggu jugak dia menanggung sembelit. 





dan



KENANGAN BERSALIN PALING BEST!!

Cerita nie pulak pengalaman saya sendiri amalkan vitamin Ibu Mengandung dan kesannya dapat lihat bila saya melahirkan anak saya.



Jangan lupa klik dan baca tau! (^__^)




2 pengalaman manis yang tak boleh lupa!



These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 




Nak beli produk Shaklee?
Nak JOIN Ahli Shaklee?
Nak tambah duit poket dengan Shaklee?
email: mommyfarisazham@gmail.com 
whatsapp: 013-7073943 (Deanna) 
Fan page: Dunia Vitamin Semulajadi 
FB: Deanna Aris




No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita