Followers

14 February 2014

BERGURU MERENTAS LAUT CHINA SELATAN

Assalamualaikum & selamat sejahtera.


BERGURU MERENTAS LAUT CHINA SELATAN

peta johor, peta malaysia, peta sarawak, kerja sambilan

Jika dilihat dari segi geografi, untuk berguru merentas Laut China Selatan dah tentu saya kena naik flight habis beratus-ratus ringgit. Tu baru je tambang, belum lagi bab makan, penginapan dan lain2. Mungkin juga kosnya beribu! Itu untuk seorang, kalau pergi dengan suami dan anak2? Wahhhhh...tepuk dahi!hehee..

Tapi sekarang kita hidup dalam dunia yang serba canggih. Serba moden. Cuma dengan satu klik je, semua dah terhidang depan mata. Dengan satu klik je kita dah boleh dapat macam2 info, maklumat, ilmu dan macam2 yang kita nak. 

Alhamdulillah..sangat bersyukur dengan dunia sekarang yang serba canggih dan moden nie. Beberapa hari lepas sempat saya menghadiri kelas untuk berguru tentang bisnes plan Shaklee Indonesia. Yang bestnya saya tak perlu keluar belanja beribu nak menghadiri kelas. Kawan2 dalam kelas pun dari merata Malaysia...ada dari Johor, Selangor, Penang..dan mentor saya sendiri di Miri, Sarawak. 

Saya pun tak perlu nak tinggal suami dan anak untuk kutip ilmu yang mentor nak sampaikan secara LIVE. Sangaattttttttt enjoy!! Sebab ape? Sambil dalam kelas saya enjoy breastfeed anak saya yang baru masuk 4 bulan..enjoy menuntut ilmu dengan anak2 depan mata, sempat lagi melayan anak saya yang 2 tahun tu main kereta..hihii..tak perlu nak kelam kabut bersiap pakai baju cecantik nak pergi kelas, naik kereta bagai..pergghhh memang enjoy abis lahh...kelas habis lewat malam pun takpe. Dah abis kelas dah boleh terus masuk bilik, tidur!hehehe...

Sekarang sangat mudah nak buat biz Shaklee. Order barang, nak register member baru semuaaa dah online. Tak macam dulu kena isi form dan kena hantar ke HQ. Kelas pun online je. Cuma nak tak nak je kan?

Macam mentor saya selalu pesan, jika NAK BERJAYA KENA UBAH DIRI DULU. Jadi pada anda yang nak jana income 3 angka? 4 angka? 5 angka? 6 angka pun boleh! Hubungi saya untuk saya guide anda capai income idaman anda. 
~ mentor saya income dia tiap bulan cecah 6 angka tau! tiap bulan ya bukan tiap tahun..jadi takde yang mustahil. Kita semua boleh berjaya macam beliau!

Jika anda seorang suri rumah yang sangat selesa dengan pemberian suami tiap2 bulan, apa jaminan anda suami anda akan hidup 2 tahun lagi? Kerana saya juga seorang suri rumah.

Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com
SMS: 013-7073943 (Deanna)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita