Followers

16 February 2013

Siapa Ada Jawapannya?

Assalamualaikum dan selamat pagi kepada semua sahabat saya. Semoga anda semua berada dalam lindungan, rahmat dan kasih sayang ALLAH SWT.
Pagi nie saya nak kongsikan beberapa soalan yang mungkin dapat membantu memperbaiki diri anda. Moga hari hujung minggu anda terisi dengan perkara-perkara yang berfaedah yang diredhai ALLAH SWT.
Siapa ada JAWAPAN dibawah?
  1. Siapa yang tahu sampai bila suami boleh beri nafkah duit pada kita? 
  2. Siapa yang tahu bila akan berlaku kecemasan?
  3. Siapa yang tahu bila nak perlu duit?
  4. Siapa yang ada jaminan kerja sekarang boleh jamin masa depan?
  5. Siapa yang yakin income sekarang cukup nak besarkan anak2 akan datang?

Secara jujurnya, saya juga tidak punya jawapan. Oleh sebab itu, saya masih terus usaha untuk memajukan biz Shaklee saya sehingga ke hari nie. Kerana kita tidak akan tahu apa akan terjadi masa akan datang.
Pagi nie juga saya ingin kongsikan pada anda antara amalan yang boleh menjemput rezeki. Amalkan selepas solat subuh kerana amalan seperti berzikir dan mengaji selepas solat subuh adalah antara amalan yang akan memperkayakan roh, akal dan tubuh badan seseorang.
Rezeki itu datangnya daripada ALLAH SWT. Maka pintalah pada Allah bukan kepada manusia atau makhlukNya.
Jika anda berminat untuk menjana pendapatan sampingan atau tetap bersama Shaklee boleh klik DI SINI
Semoga bermanfat.


Ingin mencuba produk Shaklee? 

Hubungi saya melalui: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna) 
Fan page: Dunia Vitamin Semulajadi

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita