Followers

16 February 2013

Omega Guard Baik Untuk Kesihatan Anak!

Tiada ibu yang tidak mahu beri yang terbaik untuk anak mereka. Dan saya pasti setiap ibu kat luar sana, tiap saat pasti berusaha sehabis boleh demi untuk beri yang terbaik bagi anak-anak mereka.

Hati ibu mana yang tak runsing kan bila anak kerap tak sihat dan selalu mengadu ketidakselesaan pada tubuh mereka bila mereka sakit atau tidak sihat. Saya sendiri bila dah bergelar seorang ibu nie, barulah saya faham hati seorang ibu. Seorang ibu memang tak akan senang hati bila kesihatan anak mula terganggu.

Sebelum nie saya pernah kongsikan pengalaman saya berikan Faris Omega Guard masa dia tengah demam dan batuk berkahak. Memang demam masa tu demam yang paling teruk sebab Faris akan muntah bila dah mula terbatuk-batuk. Mungkin sebab ada kahak tu yang buat dia tak selesa dan muntah.

Saya juga sedar masa tu, tiada ubatan yang boleh bantu hilangkan kahak Faris. Sebab pengalaman saya sendiri bila batuk terutamanya batuk berkahak, makan la ubat batuk berbotol-botol sekalipun, batuk masih ada dan kahak tak berkurang pun. Kalau kita yang dewasa nie, bila batuk berkahak pandai la nak buang kahak tu kan. Tapi bagi kanak-kanak umur macam Faris yang baru setahun 5 bulan, mungkin muntah cara dia nak melegakan tekak dia. Tapi bila dah muntah keluar la semua isi perut kan. Lagi lah saya susah hati.

Dua hari saya beri Faris Omega, alhamdulillah kahak dah takde. Syukur sangat masa tu. Sememangnya Omega Guard nie pelaburan yang terbaik untuk kesihatan anak-anak. Ia juga dapat membantu meningkatkan sistem imun anak-anak kita. Kalau sistem imun anak-anak kita kuat, takde la mereka mudah jatuh sakit atau mudah nak dapat jangkitan.  

Puan Umi turut berkongsi pengalaman yang sama;

  

Alhamdulillah, gembiranya hati seorang ibu bila dapat beri yang terbaik untuk anaknya. 

Omega Guard Shaklee sememangnya sangat berbeza dengan produk Omega 3 lain yang berada di pasaran kerana Omega Guard Shaklee satu-satunya minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkain spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi.

Omega Guard Shaklee juga bebas daripada bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB (polychlorinated biphenyl - bahan kimia industri yang sangat toksik). Shaklee menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini berbanding pengusaha lain yang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengestrak minyak ikan. Kaedah penyulingan tekanan tinggi ini bukan sahaja memusnahkan sesetengah nutrien, malah ia juga tidak dapat menapis kandungan logam yang membahayakan kesihatan. Oleh sebab itu saya yakin Omega Guard Shaklee memang satu pelaburan terbaik untuk kesihatan anak-anak kita.


Sempena promosi Omega Guard pada bulan ini, anda boleh dapatkan 1 BOTOL PERCUMA dengan setiap pembelian 6 botol Omega Guard. Tapi jangan susah hati, kalau anda nak beli sebotol pun anda masih boleh dapatkan pada harga promosi jika anda membuat belian daripada saya. 

Jadilah ibu yang terbaik untuk anak-anak kita. :)


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila dapatkan konsultasi penuh dengan pengedar anda. 

* Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya. 


Ingin mencuba produk Shaklee? 

Hubungi saya melalui:
email: mommyfarisazham@gmail.com
SMS: 013-7073943 (Deanna)
Fan page: Dunia Vitamin Semulajadi

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita