Followers

15 February 2013

Kulit Cerah, Gebu dan Anjal Hasil Konsisten Amalkan Set D + ESP

Setiap wanita saya pasti menginginkan kulit yang cantik berseri. Dan saya juga pasti ramai yang sanggup berhabis duit walau sampai beribu untuk dapatkan kulit yang cantik dan berseri.

Namun, adakalanya ada segelintir daripada kita mungkin yang kurang ilmu pengetahuan atau pun mudah diperdaya dengan sesetengah produk yang kononnya dapat memberikan kesan dalam masa yang sangat singkat. Akibatnya, ada yang terpaksa menanggung derita akibat daripada kesan buruk produk tersebut.

Kulit yang cantik bukanlah datang daripada luaran semata-mata. Kita selalu dengarkan kecantikan itu bermula daripada dalam. Ya, saya sangat setuju. Sememangnya jika kita inginkan kulit yang cantik kita perlu pastikan kulit kita sihat terlebih dahulu. Di sinilah pemakanan yang seimbang memainkan peranan yang sangat penting dalam memastikan kita mendapat kulit yang sihat.

Seperti dalam entri saya semalam, vitamin seperti vitamin B, C dan E adalah gabungan terbaik untuk mendapatkan kulit yang sihat terutamanya mereka yang tinggal dalam persekitaran tercemar dan sering terdedah kepada cahaya matahari atau radiasi UV. Bukan sahaja untuk kulit yang sihat, malah gabungan vitamin ini juga dapat meningkatkan sistem imun badan bagi mereka yang mempunyai sistem imun badan yang lemah seperti kerap demam, batuk, mudah mendapat jangkitan dan sebagainya.

Pengambilan gabungan vitamin-vitamin tersebut secara konsisten, insyaAllah akan membuahkan hasil seperti yang diimpikan.



Hasil kesabaran beliau amalkan SET D dan ESP selama hampir dua tahun ternyata membuahkan hasil yang sangat lumayan. Bukan sahaja kesihatan terjaga, malah dapat kulit cantik dan berseri yang sering mendapat pujian.

Sebenarnya tiada jalan singkat untuk mendapatkan kulit yang cantik berseri. Kita perlu pastikan sel-sel kita sihat terlebih dahulu barulah kita dapat kulit yang cerah, gebu dan anjal. Bukan saja kulit muka tau, satu badan! Berbaloi kan?


Jika anda ingin mendapatkan vitamin ini tetapi mempunyai kekangan kewangan, boleh email atau sms saya untuk saya bantu impian anda menjadi kenyataan! Kegembiraan anda keutamaan saya. :)


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila dapatkan konsultasi penuh dengan pengedar anda. 

* Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya. 


Ingin mencuba produk Shaklee? 

Hubungi saya melalui:
email: mommyfarisazham@gmail.com
SMS: 013-7073943 (Deanna)
Fan page: Dunia Vitamin Semulajadi

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita